Friday, October 9, 2009

Saja-saja


Hujan lebat …ribut petir berdentum dentam…takut nya!!! gerun nya!!!
Nasib baik ketika ini Yuna berada di ofis. Kalau di rumah, dah sah dok lam bilik menyelubung atas katil tutup mata dan telinga dan ZZZzzzzzzzz… :-)

Yeah..Perhimpunan Agung dah selesai!!! FREEDOM!!!
Sejak dari Isnin lalu sehingga bulan Julai tahun depan, lepak la sakan kat ofis…bukan tak de keje..ada la..cuma keje ‘celah-celah gigi’ je (senang dan enteng)

Sejak dua hari yang lalu Yuna mengemas-ngemas meja ofis nih dan sekeliling nya yang dah rupa macam tempat kuching beranak…huhuhu...sambil mendengar lagu-lagu kegemaran (kuat lak tuh sebab tak de boss-boss…haha) sambil main perang –perang Tribalwars di PC. Sesiapa yang kenal rapat dengan Yuna, memang Yuna tak lekang bermain Tribalwars…Dearie pun tak sanggup menyumbang tenaga zahir dan batin dia bermain Tribalwars..wakakaka…kelakar sungguh ayat nih..(Sorry, Dearie..saja buat lawak! Love u!)

Malam tadi berbual dengan kawan lama. Dah lama tak dengar khabar berita dari dia. Dia masih seperti dahulu perangai nya cuma ada perkembangan baru mengenai kemajuan diri nya…syabas ya! Dengan dia, boleh saja bercerita panjang gelak ketawa menangis pun…(huh?)…Dia memang pandai memberi nasihat-nasihat dan pandangan-pandangan yang Yuna kurang ariff. Pandai gak dia mengambil hati berceloteh mengembalikan jiwa remaja ku untuk gelak tawa. “I miss those days” airmata membasahi pipi mengenang masa lampau yang seronok tol. “Take care, Yuna!” mengakhiri perbualan kami.

Malam makin gelap makin sejuk makin sunyi…mata makin berat…hhmmm…at last dapat beradu…..

No comments: